Kızlar biz 10 ay 14 günlüğüz bu zamana kadar ek gıda da ne zaman hafif katı gıda versem direk boğuluyo gibi oluyo öğüre öğüre çıkarıyo o kadar üzülüyorum ki yaşına girecek artık ve ben hep çorba mı tedireceğim bu durum başına gelen var mı çözümü bulan var mı????