Canselsener 7 aylığız. Doktorumuzun yönlendirmesiyle erken başlamıştık ek gıdaya. O yüzden tadımları da erken bitirdik. Şu anda neredeyse bütün sebzeleri ve meyveleri yiyor. Çorba ve püre şeklinden, artık biraz daha yemek şekline geçtik. Çatalla hafif dokundurarak yiyebilceği parçalara ayırıyorum öyle veriyorum.
Kıymalı sebze yemekeri yapıyorum( tuzsux, salçasız)
Kahvaltıda lorlu omlet, bisküvili meyveler( loru ve bisküviyi kendim yapıyorum)
İrmikli meyveli, cevizli,pekmezli muhallebi tarzı şeyler veriyoruz.