Buseasel Kızlar bugün tat koku kaybımın olduğunu hissettim eşim pozitifti karantinadaydık kızımı emziriyorum ilaç kullanabilir miyim ilaç kullanırken kızımı emzirebilir miyim aydınlatın beni korkuyorum gerçekten
Sermin03 Bende pozitifim emziriyorken ilaç kullanamıyorsun çok ağrın olursa sadece parol atabiliyorsun emzirirken 2 tane maske tak bebeklerde çok zor oluyor 38/39 u görüyor bebeğimin ateşi
Buseasel Sermin03 Allah yardımcımız olsun gerçekten illet bir hastalık test yaptırmadım fakat belirtiler var bende de
Sermin03 test yaptırsan da ilaç kullanamayacaksın tercihine kalmış bol bol c vitamini ye sütünden bebeğe geçsin bana öyle söylenildi