Elifyor çok geçmiş olsun bende bı bebek düşürdüm 😔 çok kötü bir duygu .adetim gecikmisti karnimda ağrılar vardı eşimle gece 12de acile gittik kan tahlikiki falan yaptırdık eve geldik esim sabah gitti sonuçları almaya doktor hamile olduğumu söylemiş eşim eve geldi çok mutluydu hamilesin dedi çok sevinmistik esim şehir dışında çalışıyor öğleden sonra gitti işine, akşam üstü bı baktım kanamam var 😣burda kimsem yok ,,büyük eltime dedim normal dedi bişey olmaz sonra eşime dedim , ısrarla gelmek istedi yok gelme normal dedim aradan .üç dört saat geçti baya kanamam oldu hastaneye gittim sonra muane falan derken düşük yaptığımı öğrendim kürtaja aldılar eşim geldi yetişti 🥺 hep eltimi suçladık zamanında niye götürmedi doktora diye hiç unutamıyorum 😔Allah kalanlara uzun ömürler versin çok şükür şimdi üç çocuğum var