Melek-3434 bizde hem meme hem mama gidiyoruz 1 aylık kontrolünden kilo alamadıgı için doktor başlayın dedi 2 aydır kullanıyorum aslında doktor mamaya basladıktan bir iki hafta sonra çağırıp kilo almış mamayı bırakabilirsiniz demişti ama brn bırakmadım ilk zamana göre değişti tabi sütüm daha fazla ama bebeğim doymuyo özellikle gece boyu yada gün boyu emerse acıkıyor ve illaki mama vermek zorunda kalıyorum doktor onaylı olmak zorunda değil istiyosan verebilirsin ölçülü şekilde ben 2 aydır öylr yapıyorum emziriyorum bakıyorum doymuyo mama veriyorum,mesela sabah uyanınca ve yatmadan önce mutlaka veriyorum öğlende eğer doymazda çok ağlad durmarsa yapıyorum genelde 90 cc içiyor bi içişte ve kilosu gayet yerinde gelişimi güzel ilerliyor acıkcası mama verince içim biraz daha rahat ediyo en azından zaten istemediği zaman istiyo biberonu