elabebek30 Hanımlar bebeğim 7 aylık öksürüğü var daha önce burnu akıyo diye gittim o zaman öksürük yoktu şimdi var ne tafsiye edersiniz
CemreKerem35 elabebek30 daha çok küçük bitki çayı vs içemez. İlaç da küçük olduğu için doktor önerisi ile alınabilir. Geçmiş olsun emziriyorsanız bol bol anne sütü verin .