112glcn cok gecmis olsun bende 35 gun oldu dogum yapalı. Bende aynı acıyı yasadm kanıyordu ucları bebegim emdikce dukalri kan oluyordu bilirim o acıyı doktorum bana gogus ucu garmaston die bir krem verdi onu kullandim bide avent gohus ucu kalkanı aldım surup kapatyordu nemli tutuyordu. Zeytin yagi kantoron yag filanda kullandım 1 hafta icinde biraz hafifledi. Ama biraz sabır en kısa zamnda geçer ins.