NisaNusti Kturna benimkide öyle :(( kafayi yemek üzereyim 24 saat kucagimda yatarken dösümde artik bellim agriyorr is yapamiyorum gaz sorunu var sab simplex damlasini kullaniyorum hicbiseye yaramiyo Insallah gecer 3 aydan sonra bende öyle ümit ediyorum👀
Kturna NisaNusti hepimizde sorun aynı normal olan bu demekki onunla birlikte bende ağlamaya başladım artık mrme uçlarım kanıyor hiç iyileşmediler ki😥😥