elbu kizlar dogum yapali 1 ay 23 gun oldu adet olmadim normalmi 40liykende kanamam 7 gun anca surdu bu arada sezeryan oldum
elifsezer_ elbu Canim doğumdan sonra 1 yıla kadar adet olamama normal.Ben kızımda doğumumdan 4 ay oğlumda 3 ay sonra adet oldum.
elbu Mom62636362 seffaf akintim var o normalmi peki kizlar mmssmm elifsezer_ Cancansmom bgmarik Zese1701
Zese1701 Ben kızım 22 aylıkken oldum siz ne diyorsunuz 😅 doktor 2 yaşına kadsr sorun yok demişti. Sınırdan kurtardım