rumeysa276 Kızlar 30 gün önce doğum yaptım kanamalarım bitmişti kahve leke geliyordu ama dün geceden beri dikiş yerimden az az kan geliyor dikişlere birşey olmuş olabilir mi yoksa dikiş yerinden kan gelmesi normal mı
Glsrnince Bence doktorunla bir görüş canım bende normal doğum yaptım 32 gün oldu kanamam devam ediyor ama dikişlerimden gelen bi kanama değil.