balcicegin_annesi
RNA tabanlı aşılarda virüsün tamamı yerine, genetik bilgisini taşıyan RNA zincirinden kritik bir kısım vücuda enjekte ediliyor.bu bahsettiği Alman aşısı dediğimiz aşı. Çin aşısı geleneksel aşı yani zayıflatılmış mikrop veriliyor diyebilirim bana daha güvenli geliyor emziriyorum haftasonu olacağım aşıyı