Kızlar 18 günlük bebeğim var, sezaryen oldum ilk gün hemen sütüm geldi ama çok az damla damlaydı ebe emzirmeyle birlikte mama da verdi saat başı emziriyordum 3 saat de bir de 30 cc mama verin dedi. İlk 1 hafta böyle mama emzirme birlikte gittik ama sütüm artsın diye her şeyi yaptığım için ve arttığı için mama vermiyorum 1 haftadır. Emzirdikten sonra sütümü sağınca iki göğüsten toplam 40 cc kadar süt çıkıyor, emzirmeden direkt sağınca 70-80 cc çıkıyor. 2 saat de bir emziriyorum mutlaka ama emin olamıyorum acaba az mı sütüm. Hem sağıp hem emzirenlerde durum ne acaba. Bebek doymasa aplar diye düşünüyorum. Bebeğim 37 haftalık biraz zayıf doğduğu için kilo alması için çok stres yapıyorum sanırım 2600 doğdu 15. Gün kontrolünde 300 gr almış gözüküyordu ama mama takviyesi de vardı mamayı bırakınca acaba kilo alımı yavaşlar mı diye düşünüyorum kafam çok karışık 🥺