BalkizimBaloglum2 Kizim 10 aylik olcak nasil ulastiysa pişik kremini almış heryere dökmüş agzindada bulasik vardi hemem sildim yoğurt yedirdim normalde kaldiririm ihmal etmem ama olmuş iste korktum basina gelen varmi bisi olurmu yasakda var 😨
Biranne00 BalkizimBaloglum2 çok geçmiş olsun Burda yine böyle bir post okumuştum diğer hemşire arkadaş kesinlikle yoğurt yada başka birşey vermeyin hastaneye gidin orda müdehale yapsınlar demişti
Cicianneee BalkizimBaloglum2 Benim kızım 7 aylıktı yemişti agzını yıkadım su içirdim bişey olmadı çok şükür