Merhaba hanımlar video izledikçe post okudukça aklım takılıyor 4 aylık bebekler dönüyor ve tam tur akranları yer değiştiriyor. Kuzum 6 aylık ama sağa sola bile dönmüyor çok az oda üst değiştirirken çıplak olduğunda bir sıkıntı mı var acaba yoksa normal mi her bebek bir değil farkındayım ama aklım takılıyor yarında doktor kontrolü var mutlaka sorucam. Ama burada ki tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum