Merhaba hanımlar, Doğumdan bu yana göğüslerim doğru düzgün süt ile dolmadı ve zaten doymadığı için de 15 dk bir uyanırdı bizde meme + mama vermeye başladık daha rahat ettik bu aralar 7nci ayımızdayız ve ek gıda dönemi olduğu için memeyi bırakma çabasında, bıraktırmamak için ne yapmam lazım? Bir fikir verin bana