Ozgaytmr benim kızım da 19 aylık, önceden söylediği bazı şeyleri şimdi söylemiyor veya çoğu kelimenin ilk hecesini söylüyor.
ben nesneleri göstererek isimlerini söylüyorum, bazen tekrar ediyor bazen hiç söylemiyor kafasına göre takılıyor 😂
anne, baba, abi, kardeş, bebek, aldı, gitti, düştü, aç kapat, yok, koy, sil, su, tost, zeytin, ses, çiş, kaka, popo bunları söylüyor, daha var da şu am aklıma ilk bunlar geldi.
Genel olarak çoğu zaman anlaşabiliyoruz artık
bazı hayvanların resmini görünce seslerini çıkarıyor (horoz, kedi, köpek, eşek)
bazı şarkıları ve danslarını biliyor, bazı bölümlerini kendi de tekrar ediyor