birboncukannesi Selam kızlar💙 5 ay 9 günlügüz mama sandalyemiz bu sekilde aldık, yatılı pozisyona da koyulabiliyor. Bunun benzerini kullananlar var mı, memnun musunuz? Ve yavaş yavaş oturtmaya başlayabilirmiyim? Teşekkürler. https://i.imgyukle.com/2020/12/06/YC7N6A.jpg
Aley_ birboncukannesi Bende benzerini kullanıyorum. 5.5 aylıkken koymuştum, çok dik pozisyona getirmiyordum o zamanlarda. Ben çok memnunum.
Deletedmom60 birboncukannesi joie mimzy lx mi bu? biz bu modeli aldık ona çok benziyor görsel olarak 5. ayda ek gıdaya geçicez biz, suan 4 ay 18 günlük doktor 5. ayda oturtabileceğimi söyledi
614408eoa birboncukannesi gayt güzl ve kullanıslı bizimkide buna cok benziyor yvas yvas oturtabilirsiniz
birboncukannesi Deletedmom60 Evet canım aynen o. Yarın doktorumuzda randevumuz var bende sorucaktım ama sabırsızlandım hemen oturtmak istiyorum 😅