Bebeklerinizin burnunu nasıl, neyle ve ne sıklıkla temizliyorsunuz . Bu konuda izlediğim videolar, doktorlar , eczacılar hepsi farklı öneride bulunuyor . Kimileri aspiratörle çekilmemesi gerektiğini, kimileri her gün yapılması gerektiğini, kimileri tazyikli suyla olması gerektiğini söylüyor. Kafam karıştı nasıl yapmam gerektiğini anlamadım. Sizler nasıl yapıyorsunuz güzel anneler?