Oknsm Kizlar 3 gundur duzenli kullaniyorum bi etkisi olmadi neden acaba bilen var mi yoksa herkeste ise yaramiyor mu anlamadim
Minikprenseselo Oknsm galactoga var canm o bestlaktan daha etkiliydi bn 2sinide kullandm onn faydasini gordm
Woody Oknsm bende işe yarıyor ama aşıtı değil. Uyku en iyisi aslında. Solgar denemeyi düşünüyorum bir de
alisinasmom Oknsm ben de kullanıyorum ama pek işe yaramadı gibi. Kuzenim önermişti onun işine yaradı artış oldu sütünde
Ata0905 Oknsm ben çok memnun kalmıştım bestlaktan. galactego bende hiç farketmedi. Günde üç kere 20 damla kullaniliyor. Altına düşmeyin ve suyu 3 lt mutlaka için. Umarım işe yarar .
Oknsm Eliz06 sanki benim bebektede gaz yapti biraktim bugun cocuk huzursuz olmaya basladi biraktim bende
Yasemin_06 Oknsm cnm onu bende kullandim basta etkisi olmadi gibiydi hatta amann bune hoyle etkisi yok bos bosuna kullaniyirum dedim sonradan sonraya artti bendede sutum ama bide galakto mu ne adi emin degilim ondanda memnun olan var bide onu dene istersen cnn
Kevser_ Oknsm canım daha 3 gün olmuş en azından bir hafta kullan ve bol bol su iş mutlaka ben 2 kutudayım çok güzel etki etti şimdi günde 1 kere içiyorum yeterli oluyor
Eliz06 Oknsm ben neredeyse tüm damlalardan verdim lakin fayda yok koliğe çevircekdi saatli ağlamaya başlamıştı bırakdım hiç vermedim kendim Rezene içtim maden suyu kimyon vs birde gaz yapacak hiç birler yemedim içmedim düzeldi bi anda
Oknsm Eliz06 bizdede sakin olan cocuk gitti huysuz bisey geldi kesin bestlaktandir dedim biraktim cope attim bugun en iyisi duzgun beslenmek ya
Mervesb Oknsm bnde kullndm btti btck bnada fydasi olmdi sahsen sutumde azaldi kesilyo sagark veryrm bn
Elfydr Oknsm şişelerce bitirdim 3.5 aylıpız hala kullanıyorum. Ben faydasını gördüm. Özellikte gece içip uyuyorum memeye kalktığında baya dolmuş oluyor. 3 gün az bir süre düzenli kullanıp bol sıvı tüketin.