Yorgunnannee 50 ile hamile kaldım, biraz fazla aldım kilo, 13 kilo fazlalıkla doğuma girdim. Doktorum bile şaşırıyordu çoook büyüktü göbeğim, sanki ikiz,üçüz taşıyormuşum gibi. Heryerim sıfır bedendi hala ama kocaman bir göbek vardı. Dedim mutlaka bir tahribat bırakacak bu, mümkün değil eskiye dönmek. Şaşırtıcı bir şey insan vücudu gerçekten. Hwm eski kiloma hemen döndüm, 1 ay gibi kısa sürede, hem de o koca göbek hiç çatlamadı. Hala fotoğraflara bakar şaşırım, o ne göbekti bee😐