Yıllardır boyun fıtığım ve düzleşmem var; ama hamileliğim boyunca hiç sıkıntı olmadı. 6 aylık bebeğim var emziriyorum. Bugüne kadar emzirirken de çok bir ağrım olmamıştı. Ama şu anda eskisi gibi fıtıktan dolayı tutulma ağrısı yaşıyorum. Emzirdiğim için ilaç içmek, krem sürmek yasak. Tutuldum kaldım bebeğim olmasa umrumda değil yine çekerim ağrıyı, ama bana ihtiyacı var iyi olmam gerek. Şu an sadece sıcak uygulayabiliyorum. Normalde iğne ya da ilaçsız rahatlayamayan boynuma önerisi olan var mı ?Aranızda doktor olan yol gösterebilecek olan var mı?