asaf-ask
3 aylık oğlumda ağır bi geniz akıntısı ve yoğun öksürük var doktorumuz flixotide nebul ve serum fizyolojiği nebulizatör ile sabah akşam 1 ay kullanmamızı reçete etti. Biraz araştırdım bu flixotide içinde kortizon varmış ve hiç bir yerde bu kadar küçük bebeğe kullanıldığına rastlamadım arkadaşlar bilgisi olan var mı? Çok da fazla yan etkisi var korkmadım değil aranızda kullanan ya da denk gelen oldu mu?