Hiram gazdan kaynaklıdır ozmn çıkaramıyosa o şuan bizimde var gaz sıkıntımız doktora götürdüm dün lağma yaptı bide damla verdi eve geldik 1 saat sonra yine aynı çocul banyo yaptırdım rahatladı sbah yine çatlicakmış gbi ağlıyo gaz olduğunu biliyorum ketılın aştını açıyorum onun sesine rahatlıyo dayanamadım öyleden sonra yine götürdüm doktora herbacol drop diye bi ilaç verdi yarım eve geldim dha demin yine ağlıyarak uyandı ilacı verdim 5 dk çok güzel çıkardı gazını geri uyudu gaz çok sıkıntı ya
Mam veriyomusun