Kızlar 6 ekimde normal doğum yaptım hamileliğimin son aylarına doğru bacaklarım ve bileklerim baya bi şişmişti ayakkabılar falan olmuyordu resmen bi süre sonra indi ama halen ayak bileklerimde ödem ve şişlik var böyle bi durum yaşayan varmı çorap giydiğimde bile şişlik halen belli oluyor resmen