Allah’ını seven bana bir akıl versin. Bebeğim 3 ay 25 günlük . Zaten ciddi uyku sorunu vardı ama hep gazdan dediler. Artık gazını rahat çıkarıyor. Ama uyku gittikçe daha da fena hale geldi. Gece 10 dk deliksiz uyumaz mi ya ? Son 10 gündür bu çocuk 10 dk uyumadan kalkıyo. Zaten yatağına yatırmak imkansız… Meme de durmak istiyo onu yapıyorum onu da istemez oluyo. Ayakta sallama , kucakta gezdirerek sallama , meme vs vs hiçbir şey ise yaramiyo .. Gündüz uyusa için yanmaz ya. Ama hep uyku halinde çünkü kaliteli uykusu yok. Gündüz de aynı een uzun yarım saat uyur oda muhakkak destekli… UYKU EĞİTİMİ almalı mıyım? Sonuç alır mıyım ? Bu neyden kaynaklı olabilir ne olur ne kadar bilginiz varsa yazın çok çaresizim çok.