Kaganalis Mugerrr benimkide oyle 5 aylik olucak hala oyle uyur. Hatta ben gulmesini bekliyorum gulersr tamam derin uykuyaca geccek diyorum. Cok hosuma gidiyor hatta. Bundq norolojik bir durum mu var? Neden endise etmis anneler.
Sofyatomasatlas Mugerrr bunu refleks olarak istemsizce yapıyor bebekler. Çok normal benim bebeğim de yapıyordu zamanla geçiyor, tadını çıkarın🙏
mllhh EfeninnAnnesii Rahat olabilirsiniz bütün bebekler yapar bence.Ne kadar doğru bilmiyorum ama kimileri de meleklere güldüğünü söylüyor benim de bebeğim doğduğundan beri hem memede hem de uyurken gülümser bazen sesli bile gülüyor ☺️
Yazannesi1 Mugerrr benim ki de sütüm tazyikliy olduğu için arada emerken boğuluyor arkasına pat pat yapıyorum ondan sonra tavana bakarak öyle güzel gülümsüyor ki ıhhhh yapıyor kendi kendime diyorum acaba ne görüyor bu kadar seviniyor ☺️
Cansu_03 Mugerrr aynen cnm bnmkide bu ara sık yapıodu bide derin uyuyo o sıra dokunuyorum hissetmio bile neyse herkesde oluyomuş içim rahatladı biraz yoksa gidicektim doktor bulup
Ummuscetinkaya Mugerrr 20 aylık hala yapar bazen kalkar ağlar bazen kahkaha atar. Bir ara gece uyumadan önce duvarlara bakıp gülüyordu 30 günlük felandı ödüm kopardı sonra öğrendim ki melek kankalarına bakıyormuş 😂