Defalarca yazdm yanına yattiğimda kendisi uyuyo diye ama artk bi kaç gündür farkettim ki emerken uyuyo onun dşinda cook zor memede uyumasi kötü mü? Yarın öbür gün braktiğinda nasıl olcak diye düşünüyorum 🧐 diş skntımız da başladi galiba bağrişlar çğrışlar memnun olmamak hepsi war oturuyz ağlıyo gezdiriyorum ağlıyo napicam şaşirdim yardm ederseniz sewinirimm