minik0507 bence verdiriyor hemde baya bende öyle nedense .. ben 78le doğurdum doğumdan çıkınca 68dim kızım 1 aylıkken 58e düştüm halende öyleyim 4 aylık olduk yane herşeyden azar azar yesem gece yemesem falan 1 hafta içinde 50 olurum ama ben cook aciktigim için saat farketmeden ne bulsam yiyorum bU yüzden vermiyorum belki ama alamıyorum da.. sadece bir iki gün bebeğimle uğraşamaktan gün boyu kahvaltı ile durup uyumuştum diğer gün 58den 56 küsüre inmiştim.. nedense çok çabuk kilo kaybediyorum şuan emzirmekten diyolar..