Erenin0809annesi Oğlum 2 ay 28 günlük 4-4,5 aylık olduğu zaman ufak ufak yemek vermeye başlasam mı ? Ne versem? İlk bebeğim olduğu için pek bilgiye sahip değilim bi aydınlatırmısınız ?
YasemiNYagmur1 Erenin0809annesi benim ki 4 5 aylık sadece mama yemesine rağmen tereddüt ediyorum bağırsaklarında falan sıkıntı olur diye 5 ayı bekliyorum 4 ü tamamen bitirsin erken daha
Bebeklerm Erenin0809annesi bağırsak florası tam hazır olmadığından genelde 5. Ayın bitmesi gerekiyor benim bebeklerim sadece mama yediği halde 5 aylıkken başladık doktorunuza sorun isterseniz en doğrusunu diyecektir size
Mom076 Erenin0809annesi bızım cuma gunu randevumuz vardı sordum doktora 4 ay 15 günlük olsun basla dedı ama cok az verın dedı 4 ayda cok erkenmıs ben 5 aylık olsun oyle baslıcam bıde gunde 3 defa az az verin
Erenin0809annesi YasemiNYagmur1 benim annem benim kardeşime verdi aslında yedi birşey olmadı . Bende vermek istiyorum paluze faln küçük küçük
Pyrzmom YasemiNYagmur1 5 ay 7 günlüktü başladıgımızda 4 ay erken bencede doktor tavsiyesi ile başladık
bgmarik Erenin0809annesi yani şöyle söyliyim bebeğim anne sütüyle beslenmesine rağmen ve 6.ayda tadımlara başlamamıza rağmen sıkıntı çektik.Zaten ömrü boyunca yemek yiyecek.Doktorunuz en doğrusunu diyecektir size ama benim tavsiyem 6.ayını beklemeniz.Erken başlndığında Bebişlerin bağırsakları, sindirim sistemleri reaksiyon veriyor.
YasemiNYagmur1 Erenin0809annesi bebeğinizi siz daha iyi tanırsınız tabi siz bilirsiniz ben naçizane fikrimi söyledim ☺️
Erenin0809annesi YasemiNYagmur1 kilosu az geliyor çok zayıf görünüşte ondan başlamak istiyorum ek gıdaya doktora sorucam bakalım ne diycek
Kubragedkl Benim bebegimde sadece mama ile besleniyor suan 3 bucuk aylik doktorumuz 4. Ayda tadım olarak baslayabilirsin demisti bizede
yigit57 Erenin0809annesi 6 aydan önce ek gıdaya başlamayın. Gerek yok zaten ömrü boyunca yiyecek bu çocuk ne gerek var !