Gamze-S Merhaba anneler. 4 ağlık bir oğlum var son bir haftadır gece uykusundan ağlayarak uyanıyor ve saat başı uyanıyor. Onun dışında sürekli ayaklarını havaya kaldırıp pat diye bırakıyoru o yüzdende uyanıyor. Normal mi hep böyle mi oluyor bu aylarda 😩
bgmarik Gamze-S gazı olabilir mi? Benim kızım gazı olduğunda ayaklarını kaldırıp pat diye vuruyordu o aylarda
Hulya_ Gamze-S Ah ah atak o atak😬 bizde 4 aylığız ve aynıyız gece çok düzenli uykumuz vardı şimdi saat başı kalkıyor ağlayarak uyanıyor uykuya direniyor insallah düzelir 😔
elha_3 Egemen26 tabiki oluyor ses çıkartarak uyuyorlar ne bulsa ağzına götürüyor alamya çalışıyor vb şeyler ınş iyi geçer 🙂
Gamze-S bgmarik Gaz değil gazı olsa ortalığı yıkıyor çünkü kolik bir bebekti yeni yeni geçti sanırım dönmeye çalışıyor. Kolik olduğundan hamakta uyuyordu e haliyle artık hamak biraz küçük geliyor yatağa da koyunca uyanıyor
Gamze-S Hulya_ son bir haftadır inanılmaz zorlanıyorum artık. Her saat emiyor. Bide bazen inadına yapar gibi gülüyor 😃