Dk72 Dün kızım 6 - 7 kez kaka yaptı sulu ve gürültülü biraz da sümüksüydü. Gece ye doğru sanırım karın ağrısı olduğu için uyumakta zorluk çekti inledi durdu. Biraz araştırdığımda ishal belirtisi gibi duruyor ama haftasonu olduğu için doktora da gidemiyoruz. Başına gelen var mı? Ne yapmam lazım hala geçmedi sulu kaka
Kirpapatyasi Dk72 canım oglum 4 gun surdu bide pisik yapti oglum hep agliyordu sonra doktir entergorminakids önerdi aldik hemen kesti
Mysunshines17 Dk72 Bebeğiniz kaç aylık ,mama ile mi bssleniyir ,ek gıda ,anne sütü ne veriyorsunuz,gazı olabilir gürültülü kaka buna işarettir.Diger taraftan bebeğin sulu kaka yapmasi erken aylarda normal kabul edilebiliyor
Kirpapatyasi Eymen_erol oglum 8 aylikken verdi doktor ishal oldugu gibi veriyorum hemen geçiyor eczaneye sorabilirsnz
Dk72 Mysunshines17 2 ay 22 günlük sadece anne sütü ile besleniyor. Gaz değil de her defasında sulu kaka yapıyor biraz da sümüksü gibi sarı renkli. İlk defa başımıza geliyor