EsraBozkurt sütü kaynatıyorum kaynarken sık sık karıştırıyorum buharı çıksın diye sonra yarım çay bardağına biraz süt ayırıyorum orda soğusun diye eli hafif yakıck dereceye gelince mayayı boşaltıp 15 20 dk bekliyorum sonra sütüm çok soğuduysa biraz daha ısıtıp parmak dayanack kadar ama çok soğuk olmasın mayayı döküp karıştırıp güzelce sariyorum. İlk yaptığımda tutmadı tezgahın üzerinde birakmistm alttan soğuk aldı sanırım sıcak bi yerde mayaladm oldu