Merhaba, bende çok yorgun kalıyordum. Akşam Uyku saatinde bebekten önce uyur hale geçiyordum. Çok iyi anlıyorum. Benim doktoruma danıştığımda gebelikte kullandığım regenesis max vitaminine devam etmemi söyledi ve gerçekten çok çok çok iyi geldi. Tabi vitamin kısmında doktorunuzdan da bilgi alabilirsiniz ama kesinlikle emzirme döneminde vitamin çok önemli enerji açısından. Sevgiler