Antalyali Taze süte göre hem daha çabuk bozuluyor hemde daha sarı oluyor tadı da biraz farklı sanki sizde de böyle mi
Melikederinakinnn Antalyali evet buzluktan cikan sutu 24 saat ixinde tuketmek gerekiyor bozulmamasi icin
Mom078 Antalyali Canım aslında bozuk değil :) beklediği için vitaminler vs dibe çökee suyu üstü çıkar yağ su mantığı işler bozuk değildir
Antalyali Mom078 ama kokusu tadı çabuk değişmiyor yani çabuk bozuluyo bi de nedense biberona yağları yapisiyo