Merhaba kızlar bnm 3 ay 6 günlük bebegım var gecen ay alerjısı oldugunu ogrendm sut sut urunlerı fındık fıstık cevız tahın hazır gıdalar yumurta onları tuketmem yasaklandı sıvılceler gıtmıstı ama bugun baktım yıne sıvılceler cıktı yedıklerım bıber kavurması domates salatalık cay kaysı reçelli meyve olarak ayva bunlardan alerjı yapan madde varmı neden cıkıyor bu sıvılceler anlamadm gece uyumuyor gınduz uyumuyor bn bunu bır ebeye tanısarak sorduydum gazlı oldugu için hala gazımız bıtmedı aksam anasonla kımyonu verdıydım bana ebe verebılırsn demıstı oleıkle verdım acaba oda yapıyor olabılırmı bılemedm yardım edebılırmısnz