nurelem Tehlikeli değil benimki öyle yapıyor diyenleri anlamıyorum ben hemşireyim kimseye net konuşmuyorum ne rahatsınız vallahi. ani bebek ölümlerinin çoğu bebek yüz üstü yatarken olmuş makaleler var sağlık bakanlığının yazıları var doktorların konuşmaları var. Bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama erken dönemdeyse 4-6 aya kadar, başını kaldıramıyorsa kendini döndüremiyorsa ağzını burnunu kapatıyorsa yanında birisi olmadan heleki gece yüz üstü yatırma çok ama çok tehlikeli internette araştırmaları okuyabilirsin çok ayrıntılı bilgiler var.