kclbtl merhaba🦋 kızım 3 ay 5 günlük 5-6 dk emip doyuyor sizinkiler nasıl ? Bana çok az bi süreymiş gibi geliyor fazlasına zorlayınca da kusuyor 😕🙄
Mom987 kclbtl Çevreye meraktan kısa emiyorlar veya çeneleri kuvvetleniyor ondan da oluyor Bir de her bebek bir olmuyor kimi 3 saatte 15 dk emiyor kimi 2 saatte 5 6 dk.
kclbtl Motherofapearl peki şey bez değiştirme sıklığınız nedir ? Benimki kakasını çok yapmaz günde 2 belkiii çiş çok yapardı artık onu da çok az yapmaya başladı doymuyor mu diye düşünmeye başladım ama doymasa ağlar
Haleakba Bence az bir süre değil gayet normal içiniz rahat olsun benim bebeğim 1 buçuk aylık 7 8 dk anca emiyor bende başta öyle düşünüyordum ama ebe gayet normal olduğunu söylemişti doymasa ağlar ister devam eder demişti😊
Motherofapearl kclbtl 6kere falan değiştiriyordum ama çizgi mavi olunca değiştirdiğim için öyle çok doluydu diyemem. Zaten kızımın kilosu da hep azdı.
Aryamomm kclbtl emdikten sonra huzursuzlanıyor mu. Ama ay olarak yeterli kilo alımı varsa demek ki doyuyor doktorum öyle demişti bana
Zuhal1414 kclbtl valla 15-20 dk herkesin öyle bizim niye böyle şaşırdım daha da istiyor ben bıraktırıyorum
Satgiray kclbtl benim de 3 aylık hem öyle emdii ama 2 saat beklemez daha kısa sürede emer uzun süre etmenler 2 saat bekliyor 😁 benim kinin ara öğün fazla sanırım diyet yapıyor 🤣🤣