Hanımlar selam,
istanbul avrupa yakasında maslak’ta oturuyorum. Ocak sonu doğum iznim bitiyor. Şirket şu an evden çalışma yapıyor. Eşim de evden çalışıyor. İşe dönmeyi düşünüyorum. Bakıcı konusunu değerlendiriyorum. Biz evde olacağız ama çalışacağız sonuçta birinin bebekle ilgilenmesi lazım. Oynaması, uyutması lazım ben emzireceğim zaten. Mayıs’ta falan ofise çağırırlarsa da dımdızlak kalmamış olurum. Ama böyle cahil cühela ne idüğü belirsiz insanları da evimde istemiyorum. Yabancı bakıcı falan zaten istemiyorum. Türk, anaokulu öğretmenliği falan mezunu ya da böyle bilimli modern bir insan istiyorum. Bu mümkün mü? Bakıcısı olanlarınız var mı? Varsa nereden buldunız? Memnun musunuz?Bana kendi deneyim- önerilerinizi aktarabilirseniz çok çok sevinirim🙏🏻🙏🏻