Merhaba banada eşimden bulaştı çok fazla eklem ağrılarım var sadece yazdıkları ilacı içmeli miyim kötü olmazsan içme demişti doktor bebeğimi emzirdiğim için bebeğimde soguk algınlığı var mama kullanmak istemiyorum bağışıklığı çok düşük.Geçirenler belki bilir içmesem ağrılarım ne zaman hafifler benim gibi geçiren varsa yanıtlarsa çok sevinirim