Aslihan03- canım öncelikle geçmiş olsun ağrı kesici varsa evde onu mutlaka ver.Bebeginin kahvaltısını yaptırıp duş aldır ve uyut eğer hastaysa uzun bi süre uyur ben bebeğini terletmenden yanayım çünkü o şekilde çok çabuk iyilesiyorlar aynı durumu ben de yaşadım çok şükür oğluma iyi geldi