Hohomoromu oğlumda da iki yaşında ateş kusma ishal olmuştu. Kuzeni el ayak hastalığı kapmış ve bize söylememişlerdi aynı ortamda bulunduğumuz için bize de bulaşmış. Tabi üç gün sonra belirtiler çıkmaya başlamıştı. Doktor bize görür görmez el ayak hastalığı demişti. İlk iki gün çok zordu. Yüksek ateş, kusma, ishal, halsizlik nerdeyse zor açıyordu gözlerini. Çok geçmiş olsun.