Benimde bebeğim 1 buçuk aylık bizde gaz damlası kullanıyoruz ama çoğunlukla ben çıkarttırıyorum gazını. Karnına saat yönünde masaj yapıp ardından elimle karnını hafif sıkıyorum belinden tutarak yumuşak şekilde sıkıp bırakıyorum. Sonra iki dizini birleştirip karnına doğru bastırıyorum ve gazını çıkarıyor. Acildeki hemşire tarif etmişti o günden beri yapıyorum. Bizimkide aşırı gazlı bir bebek ve kolik. Bi nebze de olsa rahatlıyor