Simbat07 çoğalır 😊sütünle ilgili böyle düşüncelere girme. Emin ol bebeğin emdikçe gelecek. Ben bu düşüncelere girdiğimde doktorum bana, olumsuz düşünürsen sütün azalır aslında böyle düşünme demişti. 😉Bende öyle yaptım. Hiç ağzından çıkarmadım bebeğimin. Her daim verdim. Maşallah yavrum 2. Ayında 1.800 kg almıştı.