Oğlum 8 ay 15 günlük gündüz ek gıda yediği için bir ya da en fazla iki kez emer ama gece doğduğundan beri iki saatte bir kalkıp emer geri uyur,son günlerde saatte bir kalkmaya başladı dişi henüz yok belki diş çıkarıyor o yüzden bilmiyorum..gece uyanmaları beni yoruyo o yüzden paket devam sütü vermeyi düşünüyorum ama gece yatmadan versem sabaha kadar uyusa ben ne zaman emzirecem, gece de emzirmesem tamamen kesilmez mi siz nasıl bi düzen oluşturdunuz emzirmeyle ek gıdayı