Aygul1996 Bayanlar benim kız kusuyor ama sanki fazlalığı değil mideyi boşaltıyor gibi çok fazla kusuyor. Battaniye çarşaf ne varsa yıkamaya gidiyor. Reflülü bebek böyle mi oluyor. Kustuktan hemen sonra emmek istiyor.
Berra Aygul1996 su fışkırır gıbı ağız dolusu kusuyordu reflü dedı doktor. Belkı kustuktan sonra soluk borusu yandığı ıcın emıyordur.
Merveeee Aygul1996 aynen benim kızımda öyleydi hortumdan çıkar gibi kusuyodu ar mama başladık çok şükür bitti kusmamız 🙏
Ummuhanhuseyin Aygul1996 Benim ki de öyle kusuyor hatta 2 kez sarı kustu da bu sarı kusması iyi mi kötü mü bilmiyorum bide reflu hastalık mı kötü birşey mi ay aklımda deli sorular 🤐
Aygul1996 Merveeee anne sütü veriyorum sadece. Yettiği içinde mama vermek istemiyorum. Ama dediğin gibi hortumdan çıkar gbi bnmkininde😕
Merveeee Ummuhanhuseyin abartılacak bişi değil genelde erken doğan bebeklerde oluyor mide kapakçıkları açık oluyormuş 6 aya kadar azalarak düzeliyormuş sarı kusma kesik kusma reflü olmayabilir takip etmek lazım mideyi üşütmüş de olabilir reflünün kusması abartı boyutta nerdeyse her öğün içtiğinin tamamına yakınını çıkarır çocuk
Elmayanaginannesi Ummuhanhuseyin benim de bebeğin sarı kuştu böyle hardal rengi idi sonra yeşile döndü siz de yeşil renk oldu mu hiç
Merveeee Berra ar mama kullanıyosanız yazık boşuna ilaç yüklemesi yapmayın bebeğe. Biz gaviscon şurup toz ve motilum şurup kullandık hiç faydası olmadı ar mama bıçak gibi kesti kusmaları
uleErenTozkoparan Kilosu iyiyse sıkıntı yok benim bebişde kusuyo doktor sıkıntı yok fazlası dedi benimkide kustuktan sonra emmek istiyo
Bebekbilgen Reflü var ar mama ve ilaç kullandık kusma azaldı ama emdiği zaman kısuyor ilacı bıraktık bakalım inş geçer