Haftaya cuma günü bime Pilsan nin yürüme arkadaşı geliyor.Sizce yürüteç mi alıyım yoksa yürüme arkadaşı mi.Ben ilk çocuğumda yürüteç kullanmıştım hiç bir zararını görmedim çok şükür ama doktorlar da önermiyor.ikilemde kaldım yürüme arkadaşı alsam yuruyebilir mi acaba onunla hem kayar düşer die daha tehlikeli geliyir bana sanki.