Bende ilk zamanlar sıklıkla emzirme çalışıyordum öyleki gaz çıkarmaktan nefret ediyordum ,sonrasında zamanı uzattım yarim saat 1 saat vermemeye başladım, icirtiyordum 5 dk maksimum içiyordu..bende sütümü 10 ml sağıyordum azar azar kaşıkla icirtiyordum