Hatice_R Mama ve anne sütünün birlikte verildiğinde kabızlık yaptığını ilk kez duydum zira benim bebeklerim doguduklari ilk günlerden bu yana anne sütü ve mama ile besleniyor kabız oldukları hiç olmadı maksimum 3 gün sürer kaka yapmaları , kullandığınız mama belki bebeğinize iyi gelmemiş olabilir eğer fizyolojik olarak bir sorun yoksa zeytinyağlı kulak çubuğu ile poposunu uyarabilirsiniz ya da ılık duş sonrası yapılan masajlar ile kaslari gevşer ve daha rahat yapar diğer taraftan gazı fazla olduğu için kaka yaparken canı yandığı içinde kaka yapmayabilirler,gazı olabilir mi bebeğinizin?