Bibiveannesi Arkadaşlar emZirirken uyudu beşiğine koyarken kafasını çarptım ama uyanmadı. Henüz 25 günlük bir şey olsa acısa uyanırdı di mi? Uyuyamıyorum korkudan. Çok salağım nasıl çarptım uykulu da değildim uyanmıştım.
S-44N-56 @ Bibiveannesi korkma canım ama çarptığın için uyandırsan iyi olur çarpma düşme de yarım saat uyanık kalsın diyorlar doktorlar
Fatosveaselbebek Bibiveannesi cevap yazmadığınıza göre sorun yok sanirim carpma olduktan snr kusma gözlerde şaşıldık ağlama şişlik fela yoksa sorun yok bide ilk iki saat uyutmamak lazim takip icin ama sisin iki saat geçmiş ağlamıyorsa uyandırdığınızdan normal tepki veriyorsa korkmayın bide bingoldaga vurmadınız dimi
Esmataha Bibiveannesi canım geçmiş olsun, düşme çarpma gibi durumlarda gözlerde kayma, fışkırır tarzda kusma, ellerinde kitlenme, kasılma, gözlerin tek bir yere odaklanması, sürekli uyku hali durumlarında endişe etmelisin.
Bibiveannesi Çok sağolun arkadaşlar sabah 9a kadar takip ettim bişi olmadı arkasını çarptım orada bıngıldak yok galiba ama çok hafif çarptım uyanmadı çarpınca allahım nasıl oldu kendime çok kızıyorum
Minnaktosbik Bibiveannesi bende aynısını yapmıştım 25 günlükken🤦🏻♀️çok şükür bı sıkıntı yok aglamadiysa sıkıntı yoktur canı yanardı çok şiddetli olsaydı çarptığın kısma bak çökme şişlik kızarıklık varmı yoksa sıkıntı yoktur panik yapma eğer için rahat etmese bir doktora götür ama sıkıntı olsa zaten belli olur gözde kayma huysuzluk kusma bı şekilde anlarsın