Selamm kizlar.
Ben normal dogum yaptim kizim 3 ay 25 gunluk oyle asirii fazla bi kanamam olmadi lohusalik döneminde max 15 gun falan sonra kesildi sonlara dogru damla damla derken neyse 40 oldu bitti gitti. Ayni sekilde normal dogum yapan baska bi arkadasim ped yetistirwmiyodu 50 gun surmus hatta cocuk bezi falan takiyodu neyse 3 ay sonrada o guzel adetini oldu sonra da duzenli bile şu gün olacam der olur bebegi 1 yasina gelecek ohh diyorumm tabii her kadin farkli neyse.
Bende gecen ayin 15 i gibi yumurtladim eminim yani belirtilerbunu gosteriyodu hatta ovulasyon testiyle hamile kalmistim evde fazla vardi onuda yaptimm yumurta oldu bitti catladi gitti. O dönem hic iliski olmadi. Sonrasinda da zaten korunuyoruz.
Suan 20 gun falan gecti uzerinden ha geldi ha gelecek adet olamiyorum. Emziriyorumda ilac da kullanamamm kendimi sismis patlayacak bomba gibii hissediyorum.yani yumurtlayip adet olmazsam hamilelik disinda ne olur. Önerebileceginiz evde emzirirken icilen bi kür cay vs varmi 🌱??